PREDSTAVITEV

Igralna plošča s 54 trikotnimi polji

6 svetlih in 6 temnih piramid. 

 

NAMEN IGRE

Blokirati soigralčevo piramido (slika 4 ali 5). 

 

PRIPRAVE NA IGRO 

Ob pričetku igre postavimo piramide na vogale na igralni plošči (slika 1).

 

POTEK IGRE

Igralec, ki je na vrsti, premakne eno piramido. 

Piramido premaknemo tako, da jo prevrnemo na prosto sosednje mesto (slika 2). 

Kadar piramida vstopi na temno mesto, lahko tam ostane ali pa jo ponovno premaknemo na prosto sosednje mesto (slika 3). 

Prepovedano se je vrniti na začetno polje. 

 

KONEC IGRE

Igralec zmaga, kadar blokira soigralčevo piramido:

- s tremi svojimi ali soigralčevimi piramidami (slika 4)

- z dvema svojima ali soigralčevima piramidama in robom igralne plošče (slika 5). 

 

DOLŽINA IGRE: od 10 do 20 minut. 
Na igralnem turnirju lahko določimo čas ene poteze za vsakega igralca. 

 

© & ® 2001 GIGAMIC s.a.r.l. Avtor:Victor AMERI (Copyright U.S.A. 1994)
U.S. Patent 1995 "` 5.409.235 Licensor: How Rich Unlimited LLC.


1 2

3

4


Na začetek